Henkilövalintoja ja avustusehdotuksia

11.12.2020

Warkauden seudun sosiaali- ja terveysjärjestöt ry:n syysvuosikokouksessa valittiin hallitukseen sekä uusia että vanhoja jäseniä. STEA:n avustusehdostus lupailee perustoiminnan avustustason pysyvän entisellään. Lisäksi määräaikaista lisähenkilöstöresurssia on tulossa Paikka auki -avustuksesta.

TIEDOTE 10.12.2020

Warkauden seudun sosiaali- ja terveysjärjestöt ry:n (Wasteryn) vuosikokouksessa 9.12.2020 hallitukseen valittiin uusina jäseninä Tuula Hartikainen (kaudelle 2021-2022) ja Riina Albrecht (vuodeksi 2021). Erovuoroisista jäsenistä uudelle kaudelle (2021-2022) valittiin Marja-Leena Rissanen, Hanni Ahlgren sekä hallituksen puheenjohtajana pitkään toiminut Hannu Ilonen. Vanhoista jäsenistä vuoden 2021 loppuun jatkavat Pekka Hirsjärvi, Kirsti Pennanen ja Katri Räsänen. Ilosella tulivat täyteen säännöissä määritelty aika puheenjohtajana. Uutena puheenjohtajana aloittaa 1.1.2021 Anne Aholainen.

Sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskuksen STEA:n joulukuun alussa julkaiseman avustusehdotuksen mukaan Wasteryn hallinnoiman yhdistystalo Warikon toiminnan rahoitus pysyy ensi vuonna nykyisellä tasolla. Lisäksi STEA esittää yhdistykselle Paikka auki -rahoitusta osatyökykyisen henkilön palkkaamiseen määräaikaisesti. Sosiaali- ja terveysministeriö tekee avustuspäätökset STEA:n esityksen pohjalta tammi-helmikuun vaihteessa 2021.