Haaste järjestöille ja muille vapaaehtoisorganisaatioille!

19.2.2021

Varkauden valikkoryhmä haastaa erilaisia vapaaehtoisorganisaatioita käyttämään ja markkinoimaan vapaaehtoistyo.fi -palvelua. Palvelussa vapaaehtoistyota tarjoavat organisaatiot ja vapaaehtoistyöstä kiinnostuneet henkilöt löytävät toisensa.

Varkauden valikkoryhmän*

HAASTE JÄRJESTÖILLE JA MUILLE VAPAAEHTOISORGANISAATIOILLE!

Jos tarvitsette toimintaanne lisää auttavia käsiä, hyviä ideoita tai muunlaista osaamista,

1. ilmoita siitä vapaaehtoistyo.fi -palvelussa!

2. Ilmoittamisen jälkeen jaa linkki tehtävästä myös järjestön tai omassa sosiaalisessa mediassa.

Mitä enemmän palvelussa on tarjolla tehtäviä ja mitä paremmin palvelu tunnetaan, sitä todennäköisemmin vapaaehtoistehtävät ja vapaaehtoiset löytävät toisensa!

Jos et tiedä, mikä vapaaehtoistyo.fi -palvelu on tai miten sitä käytetään, osallistu koulutukseen 24.2.21 yhdistystalo Warikolla tai Teamsissä. Koulutuksessa kerrotaan myös oppilaitosyhteistyöstä Varkauden lukion kanssa ja siitä, miten sitä kautta voi saada vapaaehtoisia yhdistyksen toimintaan. Lisätietoja koulutuksesta ja ilmoittautumiset 23.2. mennessä https://www.yhdistystalowarikko.fi/…/koulutus-uusien…/

*valikkoryhmä on kaikille vapaaehtoistoiminnasta vastaaville avoin vapaaehtoistoiminnan kehittämisen verkosto. Paikalliset valikkoryhmät muodostavat valtakunnallisen Valikkoverkoston, https://kansalaisareena.fi/ammattilaiselle/valikkoverkosto/.