Ilmoittautumiset

Ilmoittautuminen etäPäiväkahveille keskiviikkoisin klo 13-14

EtäPäiväkahvit Teamsin kautta joka keskiviikko 29.4.-17.6.20 klo 13-14. Ilmoittaudu samana päivänä klo 10:een mennessä, niin saat sähköpostiisi ilmoittautumislinkin ennen etäPäiväkahveja. Jos haluat opastusta Teamsin käyttöön tai soittaa testipuhelun ennen varsinaista tapaamista, ota yhteyttä 044 9762 256/ Heidi.

29.4. ei omia päiväkahveja: sen sijaan haastamme sinut osallistumaan Pohjois-Savon Järjestöneuvoston työpajaan, lisätietoja ja ilmoittautumiset 22.4.20 mennessä https://link.webropolsurveys.com/Participation/Public/866709ab-5aff-449c-99b0-3022e9c9ef95?displayId=Fin1965848

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Ilmoittautuminen Porinakerhoon 5.5.20 klo 14-15.30 (Teamsin välityksellä)

Tämä ryhmä on tarkoitettu sinulle, joka olet mukana suunnittelemassa ja toteuttamassa sosiaali- ja terveysyhdistysten toimintaa! Ilmoittaudu 5.5.20 klo 10:een mennessä, niin saat sähköpostiisi osallistumislinkin Teams-kokoukseen. Jos tarvitset opastusta Teamsin käyttöön, otathan yhteyttä viimeistään edellisenä päivänä, niin ehditään käydä läpi, miten saat Teamsin käyttöön ja kuinka tapaaminen tapahtuu.

Ilmoittautuminen etäYhdistystreffeille to 28.5.2020 klo 14-15.30

Voimia ja iloa virtuaalisesta virkistyspäivästä! Yhdistystreffit toteutetaan etänä Teamsin kautta. Ohjelman rakentumista voit seurata Facebook-tapahtumassa. Ilmoittautuminen ti 26.5.20 mennessä. Jos haluat opastusta Teamsin käytössä, ota yhteyttä hyvissä ajoin etukäteen 044 9762 256/ Heidi.

Työryhmätyöskentelyyn ilmoittautuminen