Ilmoittautumiset

Järjestöt hyvinvoinnin ja terveyden edistäjinä ke 26.8. klo 9

Kunnan lakisääteinen velvollisuus on edistää asukkaiden hyvinvointia ja terveyttä. Mitä se tarkoittaa käytännössä ja mitä tekemistä sillä on järjestöjen/yhdistysten kanssa?Järjestösuunnittelija alustaa, minkä jälkeen keskustellaan yhdessä siitä,

• mitä mahdollisuuksia tämä avaa Varkaudessa ja Joroisissa toimiville sosiaali- ja terveysjärjestöille ja
  • kuinka järjestöjenvälinen yhteistyö hyvinvoinnin ja terveyden edistämisessä olisi hyvä organisoida.

Ilmoittautuminen on auki 24.8.20 asti.

Ilmoittautuminen pop up Warikolle 8.9.20 klo 14-16

Varkauden terveyskeskuksen tiloissa kokoushuone Vasarassa järjestetään 8.9.20 pop up Warikko, jossa yhdistykset pääsevät esittelemään toimintaansa sosiaali- ja terveysalan ammattilaisille. Tilaisuus on vastaavanlainen kuin marraskuussa 2019 Warikolla järjestetty yhdistysten ja ammattilaisten verkostoitumistapahtuma.

Käytössä olevan tilan ja koronarajoitusten vuoksi mukaan mahtuu 10 ensimmäiseksi ilmoittautunutta yhdistystä, 1 osallistuja/yhdistys. Ilmoittautumiset 25.8.2020 mennessä. Tilaisuudessa on maksuton tarjoilu. Tapahtuma on klo 14-16, yhdistykset voivat tulla paikalle alkaen klo 13.30.

Ne yhdistykset, jotka eivät pääse paikalle, voivat toimittaa tapahtumaan esitteitä tai osallistua tarvittaessa etäyhteyden välityksellä.

Tilaisuus järjestetään yhteistyössä Pohjois-Savon Vertaistuen Keskuksen kanssa, jonka kehittämää Hyvinvointitarjotinta on mukana esittelemässä Hanna Tervo.

Ilmoittaudun vuosikokoukseen

Warkauden seudun sosiaali- ja terveysjärjestöt ry:n sääntömääräinen syysvuosikokous pidetään maanantaina 31.8.2020 klo 18 yhdistystalo Warikolla. Kokouksessa valitaan uusi puheenjohtaja nykyisen jättäessä tehtävänsä. Tehtävästä kiinnostuneet voivat olla yhteydessä hannuilonen2013@gmail.com.

Kokouksessa on äänioikeus varsinaisten jäsenten edustajilla yhdistyksen antamalla valtakirjalla. Muista ottaa valtakirja mukaan kokoukseen tai toimita se etukäteen osoitteeseen heidi.hartikainen@warikko.fi! Varajäsenillä on kokouksessa läsnäolo- ja puheoikeus.

Ilmoittautuminen kahvitusta varten to 27.8.20 mennessä.

Ilmoittautuminen työpajaan ti 1.9.2020 klo 16-20

Työpaja: Digitaidoilla sujuvuutta yhdistyksen luottamushenkilön arkeen

Työpaja järjestetään 1.9.2020 klo 16-20 yhdistystalo Warikolla, Ahlströminkatu 22, Varkaus. Ota mukaan oma läppäri ja muu laite, jolla käytät Teamsiä. Lisätietoja https://www.facebook.com/events/297734664923999/.

Ilmoittautuminen työpajaan ke 2.9.2020 klo 9-13

Työpaja: Digitaidoilla sujuvuutta yhdistyksen työntekijän arkeen

Työpaja järjestetään ke 2.9.2020 klo 9-13 yhdistystalo Warikolla, Ahlströminkatu 22, Varkaus. Ota mukaan oma läppäri ja muu laite, jolla käytät Teamsiä. Lisätietoja https://www.facebook.com/events/297734664923999/.

Strategiatyöpajaan ilmoittautuminen

Warkauden seudun sosiaali- ja terveysjärjestöt ry:n

Strategiatyöpaja ke 9.9.20 klo 17-20 yhdistystalo Warikolla

Strategiatyöpajassa arvioidaan nykyisen strategian toteutumista ja pohditaan

• sosiaali- ja terveysjärjestöjen ja Warikolla asioivien ihmisten tarpeita,
  • yhdistyksen perustehtävää ja päämäärää sekä
  • verkostoja ja yhteistyökumppaneita

tulevalla strategiakaudella.

Ilmoittautumiset su 6.9.20 mennessä. Lisätietoja: Heidi Hartikainen, p. 044 9762 256, heidi.hartikainen@warikko.fi (lomalla 13.7.-9.8.).

Ilmoittautuminen Porinakerhoon

Ilmoittautuminen porinakerhoon. Porinakerhon tavoitteena on auttaa yhdistysten vapaaehtoisia pitämään huolta omasta jaksamisesta ja hyvinvoinnista. Toiminta on tarkoitettu kaikille vapaaehtoisille kahvinkeittäjistä ja liikuntavastaavista hallituksen jäseniin.

Syksyllä 2020 porinakerhossa työskennellään lempeästi itse määriteltyjen, omaa hyvinvointia lisäävien asioiden lisäämiseksi arjessa. Ryhmä tapaa neljä kertaa syksyn aikana, ensimmäinen tapaaminen on 15.9.20 klo 15-16.30 yhdistystalo Warikolla. Toiminta on maksutonta.

Ilmoittautumiset 11.9.20 mennessä.