Porinakerho

Tämä ryhmä on tarkoitettu sinulle, joka olet mukana suunnittelemassa ja toteuttamassa sosiaali- ja terveysyhdistysten toimintaa!

Porinakerhossa saat jakaa ilon- ja huolenaiheita, jakaa hyväksi huomaamiasi käytäntöjä sekä oppia ja "varastaa" toisten hyviä käytäntöjä. Porinakerhossa sinulla on mahdollisuus pysähtyä ja pohtia omaa hyvinvointiasi. Saat myös ideoita omasta jaksamisesta huolehtimiseen.

Porinakerho kokoontuu neljä kertaa syksyn aikana (syys-joulukuu) ja viidesti keväällä (tammi-toukokuu). Tarkempi aikataulu sovitaan ryhmässä. Myös toiminnan sisältö tarkentuu ryhmäläisten tarpeiden ja toiveiden mukaan.

Syksyn 2019 ensimmäinen kokoontumiskerta on 10.9.19 klo 15.30-17.00 yhdistystalo Warikolla. Ensimmäinen kerta on kaikille avoin (ilmoittautumista toivotaan), minkä jälkeen ryhmä muuttuu suljetuksi. Jos et pääse mukaan ensimmäisellä kerralla, mutta haluat osallistua Porinakerho toimintaan jatkossa, ota yhteyttä sirpa.jyras-ikonen@warikko.fi tai puh. 040 5160 778.