Yhdistystreffit

Yhdistystreffit kokoaa yhteen sosiaali- ja terveysyhdistykset ja muut yhteistyöstä kiinnostuneet yhdistykset. Treffeillä on lyhyt alustus ja runsaasti aikaa keskustelulle, tutustumiselle, yhteistyön suunnittelulle ja yhdessä oppimiselle.

Kevään 2020 yhdistystreffit:

18.2.20 klo 14, teemana jäsenten aktivoiminen mukaan toimintaan

17.3.20 klo 17, ennakoinnin hyödyntäminen yhdistyksen toiminnan suunnittelussa. Lyhyt johdanto aiheeseen, keskustelua ja käytännön harjoituksia. Ota oma läppäri tai älylaite mukaan, jos mahdollista!

21.4.20 klo 14, vaihdetaan kuulumisia ja ajatuksia yhdistystoiminnasta poikkeusaikana. HUOM! Osallistuminen tapahtuu etänä Teamsin kautta. Ilmoittaudu 20.4.20 mennessä heidi.hartikainen@warikko.fi tai täältä! Saat tarvittaessa apua osallistumiseen ennen varsinaista tapahtumaa.

28.5.20 klo 14-15.30 Virkistyspäivä virtuaalisesti

• Seuraa ohjelman rakentumista Facebook-tapahtumassa. Ohjelmassa mm. NLP-harjoituksia ja näkökulmia oman hyvinvoinnin tukemiseen poikkeusoloissa. Voit halutessasi myös tehdä käsihoidon ammattilaisen opastuksella.
  • Ilmoittaudu tiistaihin 26.5. mennessä, niin saat sähköpostiisi osallistumislinkin Teams-kokoukseen. Jos tarvitset opastusta Teamsin käyttöön, otathan yhteyttä viimeistään edellisenä päivänä, niin ehditään käydä läpi, miten saat Teamsin käyttöön ja kuinka tapaaminen tapahtuu. Ilmoittautumiset: info@warikko.fi tai 044 9762 256 tai täällä.

KESÄTAUKO

29.9.20 klo 13-16 yhdistysten vapaaehtoisten virkistyspäivä, lisätietoja täällä!

27.10.20 klo 17

24.11.20 klo 14

Kiinnostavia aiheita alustuksille voit ehdottaa järjestösuunnittelija Heidille, heidi.hartikainen@warikko.fi tai 044 9762 256 (puhelu, tekstari tai Whatsapp-viesti).

Yhdistysten virkistyspäivän tiedot kuvana.