Yhtä juhlaa!

Warkauden seudun sosiaali- ja terveysjärjestöt ry:n (Wasteryn) syysvuosikokous pidetään keskiviikkona 9.12.2020 klo 18 ravintola Amandassa, Pirnankatu 4 (Forum), 78200 Varkaus. Vuosikokoukseen on mahdollista osallistua myös etänä Teamsin kautta.

Äänioikeus on varsinaisen jäsenyhdistyksen valtakirjalla valtuuttamalla henkilöllä. Kannatusjäsenten edustajilla on puhe- ja läsnäolo-oikeus, mihin ei tarvita valtakirjaa.

Syysvuosikokouksen jälkeen iltaa jatketaan perinteikkään Yhtä juhlaa! -tilaisuuden merkeissä. Yhtä juhlaa! on Wasteryn yhteinen juhla, jossa juhlitaan samalla kertaa niin mahtavia vapaaehtoisia, pikkujouluja, itsenäisyyspäivää kuin kansainvälistä vammaisten päivääkin. Tilaisuus on avoin kaikille sosiaali- ja terveysjärjestöjen ja toiminnassamme mukana olevien yhteistyöjärjestöjen luottamushenkilöille, vapaaehtoisille ja työntekijöille. Ohjelmassa mm.

Ruokailu

• Hedelmäinen broilerisalataatti vadilla, kreikkalainen salaatti, leivät, levite, kahvi/ tee & uunijäätelö tai tiramisu.

Kevyttä ohjelmaa

Vuoden vapaaehtoisen palkitseminen

Jälkiruokakahvit

Huomaathan, että vuosikokouksen rauhoittamiseksi ylimääräiseltä häiriöltä pyydämme kaikkia ilmoittautuneita saapumaan paikalle klo 18:aan mennessä.

Tilaisuudessa huomioidaan ajantasainen koronaohjeistus. Paikan päälle osallistumaan mahtuu 50 ensiksi ilmoittautunutta.

HUOM! Ilmoittautuminen paikan päällä osallistumista varten on sulkeutunut. Etäosallistumiseen voit ilmoittautua 8.12.2020 asti: