Arjen paletti- hyvinvointi-illat

Arjen paletti -illat on sarja asiantuntijoiden pitämiä luentoja, koulutuksia tai puheenvuoroja, jotka herättelevät pohtimaan omaa tai läheisten hyvinvointia, terveyttä ja turvallisuutta eri näkökulmista ja antavat eväitä niiden kohentamiseen omassa arjessa. Tilaisuudet ovat kaikille avoimia ja maksuttomia.

to 23.2. klo 17-19.00 Totuus terveydestä webinaari. Tervetuloa Warikolle katsomaan Markku Myllykankaan tallenne aiheesta.

to 16.3. klo 17-19.00  Kun läheinen sairastuu. On hyvin yleistä, että läheisen henkilön sairastuessa vakavasti jää puoliso tai muu läheinen melko yksin siinä tilanteessa. Illan vieraana on Riitta Sulkko Varkauden seurakunnasta. Tervetuloa!

to.20.4. klo 17.-19.00 Arjen turvatunti (Suomen Punainen Risti) Tavoitteena ymmärtää ja saada tietoa koti- ja vapaa-ajan tapaturmista ja niiden ehkäisystä. Koskettavat kaiken ikäisiä ja vaikuttavat yksilön ja läheisten elämään kauan aikaa. Käsitellään jokaiselle hyödyllisiä ja tärkeitä asioita ja teemoja. Lopussa pääset suunnittelemaan oman turvatekosi! Mahdollisuus osallistua myös etänä Teams-yhteydellä, saat linkin sähköpostiisi.

ti 16.5. klo 17-19.00 Sydänmerkki ruokapalvelun ja asiakkaan tukena. Varkauden Sydänyhdistys suorittaa terveysmittauksia pientä korvausta vastaan.