Arjen paletti -ilta

Arjen paletti -illat on sarja asiantuntijoiden pitämiä luentoja, koulutuksia tai puheenvuoroja, jotka herättelevät pohtimaan omaa tai läheisten hyvinvointia, terveyttä ja turvallisuutta eri näkökulmista ja antavat eväitä niiden kohentamiseen omassa arjessa. Voit osallistua yhdistystalo Warikolla (toimimme voimassa olevien kokoontumisrajoitusten puitteissa) tai Teamsin kautta.

Torstaina 24.2.2022 klo 17.30 aiheena VOIMAANTUMINEN - Marja Korhonen.
Erityis- ja luokanopettajana toiminut Marja Korhonen halvaantui ja menetti puhekykynsä hoitovirheen seurauksena. Sittemmin Marja on mm. julkaissut useita kirjoja ja kiertänyt ympäri Suomea puhumassa eri aiheista.

Torstaina 24.3.2022 klo 17.30 aiheena TURVALLINEN VUOROVAIKUTUS - Annikka Kaistinen.
Yhteistyössä Varkauden Invalidit ry. Voit osallistua myös Teamsin kautta klikkaamalla tästä linkistä.

Torstaina 28.4.2022 klo 17.30 aiheena TERVEYTTÄ LIIKUNNASTA OMAN TOIMINTAKYVYN PUITTEISSA - Else Lehtonen.
Yhteistyössä Varkauden kaupungin liikuntapalvelut.