Porinakerho

Porinakerho on sosiaali- ja terveysjärjestöjen vapaaehtoisten vertais- ja virkistysryhmä. Ryhmän tavoitteena on auttaa yhdistysten vapaaehtoisia pitämään huolta omasta jaksamisesta ja hyvinvoinnista. Toiminta on tarkoitettu kaikille vapaaehtoisille kahvinkeittäjistä ja liikuntavastaavista hallituksen jäseniin. Toiminnan sisältö muodostuu osittain ryhmäläisten toiveiden ja tarpeiden mukaan.

Ryhmä kokoontuu syksyllä 2021 keskiviikkoisin  10.11 ja 15.12. klo 14-15.30. Ilmoittautumiset viimeistään edellisenä maanantaina klo 12:een mennessä info@warikko.fi tai 040 5160 778.  Ryhmä toteutuu, jos ilmoittautuneita on vähintään 5. Ryhmää luotsaavat Warkauden seudun sosiaali- ja terveysjärjestöt ry:n työntekijät.