Porinakerho

Porinakerho on sosiaali- ja terveysjärjestöjen vapaaehtoisten vertais- ja virkistysryhmä. Ryhmän tavoitteena on auttaa yhdistysten vapaaehtoisia pitämään huolta omasta jaksamisesta ja hyvinvoinnista. Toiminta on tarkoitettu kaikille vapaaehtoisille kahvinkeittäjistä ja liikuntavastaavista hallituksen jäseniin. Toiminnan sisältö muodostuu osittain ryhmäläisten toiveiden ja tarpeiden mukaan.

Ryhmä kokoontuu syksyllä 2021 keskiviikkoisin  10.11 ja 15.12. klo 14-15.30. Ilmoittautumiset viimeistään edellisenä maanantaina klo 12:een mennessä info@warikko.fi tai 040 5160 778 tai alapuolella ilmoittautumislomakkeen kautta. Ryhmä toteutuu, jos ilmoittautuneita on vähintään 5. Ryhmää luotsaavat Warkauden seudun sosiaali- ja terveysjärjestöt ry:n työntekijät.

Porinakerhoon ilmoittautuminen

*

Ikää ja sukupuolta kysytään toiminnan seuraamista ja arviointia varten. Ikä- ja sukupuolitiedot raportoidaan rahoittajalle niin, ettei tietoja voi yhdistää yksittäisiin henkilöihin.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.