Porinakerho

Sosiaali- ja terveysjärjestöjen vapaaehtoisten vertais- ja virkistysryhmän eli Porinakerhon tavoitteena on auttaa yhdistysten vapaaehtoisia pitämään huolta omasta jaksamisesta ja hyvinvoinnista. Toiminta on tarkoitettu kaikille vapaaehtoisille kahvinkeittäjistä ja liikuntavastaavista hallituksen jäseniin. Toiminnan sisältö muodostuu osittain ryhmäläisten toiveiden ja tarpeiden mukaan.

Ryhmä kokoontuu keväällä 2021 Teamsin välityksellä. Ryhmää luotsaavat Warkauden seudun sosiaali- ja terveysjärjestöt ry:n työntekijät. Heiltä saat halutessasi myös apua Teamsin käyttämiseen. Sovi aika opastukseen etukäteen.

HUOM! Ryhmä kokoontuu keskiviikkoisin 3.3.21, 7.4.21, 28.4.21 ja 26.5. klo 14-15.30. Ilmoittautumiset viimeistään edellisenä päivänä klo 12:een mennessä alla oleviin yhteystietoihin tai alapuolella ilmoittautumislomakkeen kautta.

HUOM!

keskiviikko 26.5. klo 14-15.30 tapaaminen on kahvilassa (paikka ilmoitetaan myöhemmin). Tapaaminen toteutuu, jos ilmoittautuneita on vähintään 5.

Lisätietoja: info@warikko.fi tai 044 9762 256.

Porinakerhoon ilmoittautuminen

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.