Webinaari: Vapaaehtoistoiminnasta buustia työelämään!

Joensuun vapaaehtoistoiminnan verkosto ja Varkauden valikkoryhmä järjestävät yhteistyössä maksuttoman webinaarin vapaaehtoistoiminnasta työllistymisen tukena. Webinaari järjestetään Teamsin kautta keskiviikkona 8.12.2021 klo 16.30-18.30.

Tilaisuus on tarkoitettu mm. opiskelijoille, työttömille, uutta uraa pohtiville, ohjaustyötä tekeville, yhdistyksille ja kaikille aiheesta kiinnostuneille.

Webinaarin OHJELMA:

Klo 16:30 Tervetuloa, Teija Sivonen, järjestökoordinaattori, Kotikartanoyhdistys ry

Lisää hyvinvointia vapaaehtoistoiminnasta!, Kristiina Vesama, lehtori, Humak

Vapaaehtoistoiminta työllistymisen edistäjänä, Hilkka Pirhonen, työllisyyskoordinaattori, Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistys ry

Klo 17:25 Osaamismerkeillä tunnustusta vapaaehtoistoiminnassa kertyneestä osaamisesta, Riina Kylmälahti, harrastustoiminnan suunnittelija, Suomen Nuorisoseurat ry

Vapaaehtoistoiminta osana työllistymispolkuani, Mirja Hakkarainen, Varkauden seudun omaishoitajat ry
Ansku Londén, Löytötori Helmi

Klo 18:20 Loppusanat

Ilmoittaudu 7.12.2021 mennessä https://link.webropol.com/s/buustia81221. Tapahtuman Teams-linkki lähetetään ilmoittautuneille.