Warkauden seudun sosiaali- ja terveysjärjestöt ry on sosiaali- ja terveysalan yhdistysten yhteistyöjärjestö, joka huolehtii yhdistystalo Warikon toiminnasta.

Warkauden seudun sosiaali- ja terveysjärjestöt ry:n (lyhenne: Wasteryn) tehtävä on tukea jäsenyhdistystensä toimintaa. Yhdistystalo Warikon tilojen ja välineiden lisäksi Wastery tarjoaa sosiaali- ja terveysalan yhdistyksille tukitoimintoja, koulutuksia ja yhteistyömahdollisuuksia yhdistysarjen helpottamiseksi, kehittää vapaaehtoistoimintaa, rakentaa verkostoja ja tekee näkyväksi sote-yhdistysten toimintaa toimialueellaan. Yhdistys myös edistää yhdenvertaisuutta ja kolmannen sektorin toimintaedellytyksiä Varkaudessa ja hyvinvointialueella. Aktiiviset ja elinvoimaiset sosiaali- ja terveysyhdistykset täydentävät julkisia ja yksityisiä palveluita ja lisäävät monin eri tavoin alueen asukkaiden hyvinvointia ja osallisuutta!

Yhdistyksen varsinaisia jäseniä ovat ja sellaisiksi voidaan hyväksyä erilaiset vammais-, potilas- ja sairausyhdistykset, mielenterveys-, päihde- ja riippuvuusjärjestöt, lapsi- ja perhetyön järjestöt, nuorisoalan järjestöt, ikääntyneiden järjestöt ja yleiset terveyden ja hyvinvoinnin järjestöt.

Lisätietoja jäsenyydestä löydät kohdasta Jäsenyys

Yhdistystalo Warikko

Warkauden seudun sosiaali- ja terveysjärjestöt ry ylläpitää Yhdistystalo Warikkoa, jonka tiloja on mahdollisuus varata sekä yksityis- että yhdistyskäyttöön. Lisätietoja löydät täältä.

Yhdistystalo Warikon julkisivu

Tilaa uutiskirje sähköpostiisi Täältä

Seuraa meitä myös somessa!

Facebook logo, klikkaamalla pääset Yhdistystalo Warikon facebook sivulle
Instagram logo, klikkaamalla siirryt Yhdistystalo Warikon instagram sivulle
Twitter logo, klikkaamalla siirryt Wasteryn (entinen Vammel) Twitter tilille.