Liity jäseneksi!

Jäsenedut

• Äänioikeus yhdistyksen kokouksissa: mahdollisuus päättää Warkauden seudun sosiaali- ja terveysjärjestöt ry:n toiminnan suuntaviivoista ja johdosta.
  • Mahdollisuus käyttää yhdistystalo Warikon tiloja ja välineitä edullisiin jäsenhintoihin
  • Edulliset jäsenhinnat koulutuksiin ja matkoille
  • Virkistys- ja vertaistoimintaa yhdistysten vapaaehtoisille
  • Tukea tiedottamiseen ja toiminnan suunnitteluun
  • Mahdollisuus ohjata yhdistyksen posti yhdistystalo Warikolle
  • Mahdollisuus ohjata ilmoittautumiset yhdistyksen tapahtumiin Wasteryn toimistolle
  • Tietoturva-astian käyttö
  • Monitoimilaitteen käyttö (tulostus, kopiointi, skannaus)
  • Säilytystilaa (mahdollisuus tuoda oma kaappi Warikolle yhdistyksen tavaroiden säilyttämistä varten)
  • Vaikuttamis- ja yhteistyömahdollisuuksia

Hinnat

Varsinaiset jäsenet (sosiaali- ja terveysjärjestöt) 30 €/vuosi.

Kannatusjäsenet (muut yhdistykset, yhteisöt ja yksityishenkilöt) 50 €/vuosi.

Esimerkki Warkauden seudun sosiaali- ja terveysjärjestöt ry:n/yhdistystalo Warikon palveluiden ja tukitoimintojen hinnoittelusta.

Jäseneksi liittyminen

Voit hakea Warkauden seudun sosiaali- ja terveysjärjestöt ry:n jäsenyyttä alla olevalla liittymislomakkeella tai vapaamuotoisella hakemuksella. Yhdistysten jäsenhakemuksiin liitetään

• hakijayhdistyksen hallituksen päätös (pöytäkirjaote) liittymisestä jäseneksi ja
  • yhdistyksen säännöt.

Liitteet voi liittää hakemuslomakkeelle tai toimittaa sähköpostilla tai kirjeenä yhdistystalo Warikolle (yhteystiedot). Hakemus käsitellään liitteiden toimittamisen jälkeen. Jäsenhakemukset käsittelee ja uudet jäsenet hyväksyy Warkauden seudun sosiaali- ja terveysjärjestöt ry:n hallitus.

Liittymislomake

Haen

Jäsenhakemuslomake tulostettavaksi

Liity jäseneksi

Varkauden seudun sosiaali- ja terveysjärjestöt ry:n jäsenyys mahdollistaa tilojen käytön lisäksi osallistumisen koulutus- ja yhteistyötilaisuuksiin, yhdessä toisten sotejärjestöjen sekä ammattilaisten kanssa. Tarjoamme myös neuvoa ja opastusta yhdistystoiminnan järjestämisessä.