Varkauden vuoden vapaaehtoinen 2020 nimettiin

11.12.2020

Monessa mukana oleva varkautelainen Tiina Immonen sai lähes puolet kaikista annetuista äänistä.

Varkauden vuoden vapaaehtoinen 2020 on monessa mukana oleva Tiina Immonen (vasemmalla)! Tiina sai lähes puolet annetuista äänistä, ja hänen kerrottiin olevan muun muassa "mieletön tehonainen, joka tekee Varkauden hyväksi hurjan paljon vapaaehtoistyötä", "koko ajan ajan hermolla" sekä "aikaansaava, ahkera ja sydämellinen, oikein toiminnan nainen".

Varkauden vuoden vapaaehtoinen nimettiin nyt kolmatta kertaa. Nimeämisellä halutaan nostaa esiin vapaaehtoistoiminnan merkitystä järjestöissä ja laajemmin yhteiskunnassa. Paikallinen järjestötoiminta perustuu vahvasti vapaaehtoistoiminaan. Vain neljänneksellä paikkakunnalla toimivista sosiaali- ja terveysjärjestöistä on käytössään henkilöstöresursseja.

Varkauden vuoden vapaaehtoisen nimeää ehdotusten perusteella Warkauden seudun sosiaali- ja terveysjärjestöt ry:n hallitus. Ehdotuksia voi tehdä kuka vain marraskuun aikana yhdistystalo Warikolla sekä yhdistyksen kotisivuilla.

Kuvassa mukana myös Immosen 9.12.2020 kukittaneet Warkauden seudun sosiaali- ja terveysjärjestöt ry:n työntekijät Heidi Hartikainen (keskellä) ja Sirpa Jyräs-Ikonen (oikealla).

Kuva: Riina Albrecht

Tiina Immonen on Varkauden vuoden vapaaehtoinen 2020.