Yhdistystalo Warikko

Kokoontumistiloja ja tukipalveluita

Yhdistystalo Warikko tarjoaa yhdistyksille kokoontumistiloja  Ahlströminkadulla Varkaudessa. Etusijalla ovat sosiaali- ja terveysjärjestöt. Käytännössä tiloja on suuren osan vuodesta hyvin saatavilla myös muiden alojen yhdistyksille. Yksityishenkilöille tiloja vuokrataan varainhankintana varaustilanteen sen salliessa. (Hinnasto.)

Tilat ja välineet

Yhdistystalo Warikolla yhdistysten käytössä on

• kolme erikokoista kokoontumistilaa (suurin huone max. 50 henkeä)
  • etäkokousmahdollisuudet
  • kahvinkeittomahdollisuus
  • nopea langaton verkko
  • kannettava tietokone
  • dataprojektori
  • dokumenttikamera
  • karaokelaitteet
  • siirrettävä induktiosilmukka, kokoushuoneissa on kiinteät johdot valmiina
  • pelejä ja leluja
  • värityskirjoja ja kirjoja, materiaaleja ryhmätoimintaa varten (kysy toimistolta)
  • piirtoheitin
  • fläppitaulu
  • valkotaulu

Jäsenyhdistysten käytössä on lisäksi laadukas monitoimikone (kopiointi, tulostus ja skannaus) sekä säilytystilaa.

Tilat ovat käytettävissä klo 7-22 välillä, niin arkena kuin viikonloppunakin.

Yhdistystalo Warikko on esteetön.

Korona-ajan ohjeistukset Warikolla toimimiseen

Tiloja voi  varata tilavarauskalenterista, soittamalla 040 5160 778/ Sirpa tai sähköpostitse info@warikko.fi

Henkilömäärät

Kokoushuoneisiin mahtuu reilun metrin (n. 1,2-1,3 m) turvaväleillä

Halliin 20 henkilöä

Pajaan 10 henkilöä

Huoltamoon 10 henkilöä.

Siivous

Jokaisessa kokoushuoneessa on siivousvälineet, ohjeistus ja lista, johon kuitataan, kun siivous on tehty. Jokainen tilavuokraaja huolehtii siitä, että pyyhkii kosketuspinnat käyttämistään tiloista.

Yhteystietolistat

Suosittelemme pitämään nimi- ja yhteystietolistaa toimintaan osallistuneista, jotta tartuntatilanteessa heidät voidaan jäljittää. Yhteistietolistaa tulee säilyttää kaksi (2) viikkoa, jonka jälkeen se hävitetään niin ettei tiedot pääse ulkopuolisten käsiin.

Tarjoilut

Tarjoilujen välttämättömyyttä kannattaa pohtia. Jos tarjoilu halutaan ehdottomasti järjestää, tulisi se hoitaa niin, että vain tarjoilusta vastuussa olevat koskevat ottimiin, termariin, mukeihin yms. Tarjoilut olisi hyvä mahdollisuuksien mukaan yksittäispakata.

Myös keittiössä toimiessa tulee huomioida turvavälit ja hyvä hygienia. Siksi keittiössä saa toimia toistaiseksi yksi henkilö/yhdistys.

Tungoksen välttäminen

Warikon eteisen naulakon luona syntyy helposti ruuhkaa, kun ihmiset saapuvat ja lähtevät samaan aikaan. Naulakoita löytyy joka kokoushuoneen läheisyydestä. Hallissa ja Huoltamossa voi myös ohjeistaa liikkumaan toisesta ovesta sisään ja toisesta ulos.

Tullaan vain terveenä ja muistetaan hygienia!

Ja tietenkin muistetaan itse ja muistutetaan myös toimintaan osallistuvia, että kipeänä tai oireisena jäädään kotiin, pestään tai desinfioidaan käsiä ja yskitään oikein!