Yhdistystalo Warikko

Kokoontumistiloja ja tukipalveluita

Yhdistystalo Warikko tarjoaa yhdistyksille kokoontumistiloja  Ahlströminkadulla Varkaudessa. Etusijalla ovat sosiaali- ja terveysjärjestöt. Käytännössä tiloja on suuren osan vuodesta hyvin saatavilla myös muiden alojen yhdistyksille. Yksityishenkilöille tiloja vuokrataan varainhankintana varaustilanteen sen salliessa. (Hinnasto.)

Tilojen varaus

Tilat voi varata sähköpostitse, soittamalla tai sähköisen tilavarauksen kautta. Tilavarauksen tekemiseen tarvitsen tunnukset, jotka saa järjestöassistentilta. Tiloja voi varata myös asioimalla yhdistystalo Warikolla asiakaspalvelun aukioloaikoina. Yhteystiedot

Ennen ensimmäistä tilavuokrausta käydään läpi turvallisuusohjeet henkilökunnan kanssa.

Tarkista vapaat ajat sähköisestä ajanvarauksesta

Sähköinen ajanvaraus⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Tilat ja välineet

Tilat ovat käytettävissä klo 7-22 välillä, niin arkena kuin viikonloppunakin.

Yhdistystalo Warikko on esteetön.

Korona-ajan ohjeistukset Warikolla toimimiseen

Henkilömäärät

Kokoushuoneisiin mahtuu reilun metrin (n. 1,2-1,3 m) turvaväleillä.

Halliin 20 henkilöä

Pajaan 10 henkilöä

Huoltamoon 10 henkilöä.

Vain varatut tilat ovat käytössä, varaa tarvittaessa useampi tila.

Siivous

Jokaisessa kokoushuoneessa on siivousvälineet, ohjeistus ja lista, johon kuitataan, kun siivous on tehty. Jokainen tilavuokraaja huolehtii siitä, että pyyhkii kosketuspinnat käyttämistään tiloista.

Yhteystietolistat

Suosittelemme pitämään nimi- ja yhteystietolistaa toimintaan osallistuneista, jotta tartuntatilanteessa heidät voidaan jäljittää. Yhteystietolistaa tulee säilyttää kaksi (2) viikkoa, jonka jälkeen se hävitetään niin ettei tiedot pääse ulkopuolisten käsiin.

Jos Warikolla pidetyssä tilaisuudessa tapahtuu altistuminen, ilmoita asiasta mahdollisimman pian hallituksen puheenjohtajalle. (Yhteystiedot)

Tarjoilut

Tarjoilujen välttämättömyyttä kannattaa pohtia. Jos tarjoilu halutaan ehdottomasti järjestää, tulisi se hoitaa niin, että vain tarjoilusta vastuussa olevat koskevat ottimiin, termariin, mukeihin yms. Tarjoilut olisi hyvä mahdollisuuksien mukaan yksittäispakata.

Myös keittiössä toimiessa tulee huomioida turvavälit ja hyvä hygienia.

Tungoksen välttäminen

Warikon eteisen naulakon luona syntyy helposti ruuhkaa, kun ihmiset saapuvat ja lähtevät samaan aikaan. Naulakoita löytyy joka kokoushuoneen läheisyydestä. Hallissa ja Huoltamossa voi myös ohjeistaa liikkumaan toisesta ovesta sisään ja toisesta ulos.

Tullaan vain terveenä ja muistetaan hygienia!

Ja tietenkin muistetaan itse ja muistutetaan myös toimintaan osallistuvia, että pestään tai desinfioidaan käsiä ahkerasti, pidetään turvavälit, käytetään maskia ja yskitään oikein.  Kipeänä tai oireisena jäädään kotiin!