Liikkumisestetiedotteet

Hyvä urakoitsija! Ilmoitathan liikkumisen esteistä hyvissä ajoin osoitteeseen info@warikko.fi. Toimenpiteet selkeänä tekstinä. Kiitos yhteistyöstä! Lisätietoja Yhdistystalo Warikon toimistolta 040-5160 778.

Osmajoentie 20 Waltterinkoulun ruokalarakennuksen purkutyö

Aloitamme 6.6.2022 osoitteessa Osmajoentie 30, Waltterin koulun ruokalarakennuksen purkutyön ja siihen liittyen rakennuksessa kiinni oleva pyörätie aidataan työmaa-alueeksi. Kevytliikenne ohjataan käyttämään Osmajoentien toista puolta. Arvioitu kesto 2,5kk.

Kalle Luostarinen

Työnjohtaja

Konepeikko Oy

Pilarikuusenkatu 7, 55610 Imatra

Metsämiehenkadun kaukolämmön kaivuutyöt

Suoritamme kaukolämmön kaivuutöitä Metsämiehenkadulla 2.5-16.5. Kaivutöiden ajaksi katu joudutaan sulkemaan väliaikaisesti läpiajoliikenteeltä välillä Latukatu-Kisakatu Maanantaina 2.5 klo 9.00-18.00. Kaivannot on aidattu ja jalankulkijoille kaivutyöt aiheuttavat hyvin vähän haittaa.

Työhön liittyen yhteyshenkilönämme toimii Juha-Matti Lappeteläinen, 050 3309836 KoneNeliö Oy

Joutenlahdentie/ Taaperonkujan kaivuutyöt

Suoritamme kaivuutöitä Joutenlahdentiellä / Taaperokujalla 2.5-20.5. Kaivutyöt aiheuttavat väliaikaista haittaa kevyelle liikenteelle, kulku sorapinnoitteella.

Relanderinkadun kaukolämmön saneeraustyöt

Aloitamme kaukolämmön saneeraustyöt Varkaudessa Relanderinkadulla. Työt alkavat 2.5 ja kestävät heinäkuulle saakka. Työ tulee aiheuttamaan haittaa niin autoliikenteelle kuin myös jalankulkijoille. Liikennejärjestelyt pyritään pitämään selkeinä ja kevyt liikenne ohjataan kulkemaan toiselle puolelle katua suojateiden kohdalta. Mahdollisista linja-autopysäkkien muutoksista ilmoitamme erikseen kaivutöiden edetessä.

Yhteyshenkilö kaivutöihin liittyen Juha-Matti Lappeteläinen, 050 330 9836

Koneneliö Oy