Liikkumisestetiedotteet

Hyvä urakoitsija!

Ilmoitathan liikkumisen esteistä hyvissä ajoin osoitteeseen info@warikko.fi. Toimenpiteet selkeänä tekstinä.

Minkälainen liikkumisen este, esteen sijainti, ajankohta ja yhteystiedot.

Kiitos yhteistyöstä!

Lisätietoja Yhdistystalo Warikon toimistolta 040 516 0778.

Ilmoitus näkövammaisille Varkauden Joulunavauksen la 26.11.2022 klo 09.00-23.00 alueista ja tapahtumista:

Varkauden Joulunavauksessa on 4 eri aluetta, missä on lauantaina 26.11. toimintaa. Päätapahtuma on Taulumäen torilla, siellä on joulumyyjäiset klo 9.00-13.00, joista vastaa Wipinä ry. Lavalla on ohjelmaa yhdistyksemme järjestämänä klo 10.00-12.00. Kirjastolla on sisätiloissa ohjelmaa. Kauppakadulla liikkeet saattavat laittaa rekkejä ulos, riippuu säästä. Zalaerzegin aukiolla on poniratsastusta, Kesportin edessä makkaranmyyntiä. Hertunkuja on poikkeuksellisesti suljettu läpiajoliikenteeltä ja parkkipaikoiltaan talutusratsastuksen vuoksi klo 10.00-14.00. Päiviönsaaren alueella ravintolat pitävät Christmas Happy Hour klo 17.00-20.00, mutta kaduilla ei ole järjestettyä ohjelmaa. Kissakoskenkadulle sytytetään ulkotulet klo 16.00-23.00 väliseksi ajaksi.

Ystävällisin terveisin,

Nina Pesonen