Liikkumisestetiedotteet

Hyvä urakoitsija! Ilmoitathan liikkumisen esteistä hyvissä ajoin osoitteeseen info@warikko.fi. Toimenpiteet selkeänä tekstinä. Kiitos yhteistyöstä! Lisätietoja Yhdistystalo Warikon toimistolta 040-5160 778.

Pirtinvirran-sillan kevyenliikenteenväylä osittain suljettu viikolla 45 (8.-10.11.2021)
Maanantaista keskiviikkoon 8.-10.11. työskennellään Pirtinvirran-sillalla, jolloin on käytössä vain toisen puolen kevyenliikenteenväylä kerrallaan. Työ aloitetaan leipomon puolelta maanantaina, tarkempaa aikataulua tai etenemistä ei ole tiedossa. Toinen puoli tiestä on koko ajan kuitenkin kulkukunnossa.

Lisätietoja:

Tero Viitala

Warmnet Oy

Kaivutöitä Varkaudessa Pirtinvirran sillan molemmissa päissä jalankulkuväylillä. Kaivualue on aidattu.

Työn arvioitu kesto on 26.10-9.11.2021.

Invaluiskan rakennustyö Kauppakatu 18 (Lähitapiolan liiketilan edusta) 25.10.- 19.11.2021.  Pahoittelemme työstä aiheutuvaa haittaa Kauppakadun kevyenliikenteen väylällä.

Työstä vastaa

Heinäveden Rakennus ja Saneeraus Oy

puh. 040 5687178

Kaivutöitä Varkaudessa Relanderinkatu 80 kohdalla. Kaivualue on jalkakäytävällä ja se on aidattu. Työn arvioitu kesto on 12 - 31.10. Kaivutöistä vastaa KoneNeliö ja yhteyshenkilönä on Juha-Matti Lappeteläinen p. 050-330 9836.

Osoitteessa Kauppakatu 17, Specsavers-myymälän edusta, sijoitetaan jätelava ajalle 29.11.-20.12.2021 myymäläremontin ajaksi. Jätelavan mitat ovat 2,5m-6m.

Lisätietoja:

Seppo Tikka