Liikkumisestetiedotteet

Hyvä urakoitsija!

Ilmoitathan liikkumisen esteistä hyvissä ajoin osoitteeseen info@warikko.fi. Toimenpiteet selkeänä tekstinä. Kiitos yhteistyöstä!

Lisätietoja Yhdistystalo Warikon toimistolta 040 516 0778.

Osmajoentie 20 Waltterinkoulun ruokalarakennuksen purkutyö Aloitamme 6.6.2022 osoitteessa Osmajoentie 30, Waltterin koulun ruokalarakennuksen purkutyön ja siihen liittyen rakennuksessa kiinni oleva pyörätie aidataan työmaa-alueeksi. Kevyt liikenne ohjataan käyttämään Osmajoentien toista puolta. Arvioitu kesto 2,5kk.

Kalle Luostarinen
Työnjohtaja

Konepeikko Oy
Pilarikuusenkatu 7, 55610 Imatra

Relanderinkadun kaukolämmön saneeraustyöt
⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Aloitamme kaukolämmön saneeraustyöt Varkaudessa Relanderinkadulla. Työt alkavat 2.5. ja kestävät heinäkuulle saakka. Työ tulee aiheuttamaan haittaa niin autoliikenteelle kuin myös jalankulkijoille. Liikennejärjestelyt pyritään pitämään selkeinä ja kevyt liikenne ohjataan kulkemaan toiselle puolelle katua suojateiden kohdalta. Mahdollisista linja-autopysäkkien muutoksista ilmoitamme erikseen kaivutöiden edetessä.

Yhteyshenkilö kaivutöihin liittyen
Juha-Matti Lappeteläinen

Koneneliö Oy

Maanantaina 25.07 alkaa kattotyö osoitteessa Ahlströminkatu 6 Varkaus. Kattotyö kestää noin kolme viikkoa ja sen aikana joudutaan sulkemaan kevyenliikenteen väyliä osittain tai jopa kokonaan, ainakin Wredenkadun puoleiselta väylältä.

Työmaa-alue aidataan työpäivän ajaksi ja pyritään poistamaan esteet päivän päätteeksi. Työt aloitetaan kaupungintalon matalammasta osasta tulevana maanantaina, jolloin Wredenkadun puolella on työmaaliikennettä ja aitoja ainakin alkuviikon.

Ari Tissari

Kattari Oy