Liity jäseneksi!

Jäsenedut

• Äänioikeus yhdistyksen kokouksissa: mahdollisuus päättää Warkauden seudun sosiaali- ja terveysjärjestöt ry:n toiminnan suuntaviivoista ja johdosta.
  • Mahdollisuus käyttää yhdistystalo Warikon tiloja ja välineitä edullisiin jäsenhintoihin
  • Edulliset jäsenhinnat koulutuksiin ja matkoille
  • Virkistys- ja vertaistoimintaa yhdistysten vapaaehtoisille
  • Tukea tiedottamiseen ja toiminnan suunnitteluun
  • Mahdollisuus ohjata yhdistyksen posti yhdistystalo Warikolle
  • Mahdollisuus ohjata ilmoittautumiset yhdistyksen tapahtumiin Wasteryn toimistolle
  • Tietoturva-astian käyttö
  • Monitoimilaitteen käyttö (tulostus, kopiointi, skannaus)
  • Säilytystilaa (mahdollisuus tuoda oma kaappi Warikolle yhdistyksen tavaroiden säilyttämistä varten)
  • Vaikuttamis- ja yhteistyömahdollisuuksia

Hinnat

Varsinaiset jäsenet (sosiaali- ja terveysjärjestöt) 30 €/vuosi.

Kannatusjäsenet (muut yhdistykset, yhteisöt ja yksityishenkilöt) 50 €/vuosi.

Esimerkki Warkauden seudun sosiaali- ja terveysjärjestöt ry:n/yhdistystalo Warikon palveluiden ja tukitoimintojen hinnoittelusta.

Jäseneksi liittyminen

Yhdistyksen tarkoituksena on sosiaali- ja terveysjärjestöjen toiminnan tukeminen Varkauden seudulla. Yhdistys edistää Varkauden seudulla toimivien sosiaali- ja terveysjärjestöjen toimintaedellytyksiä sekä niiden ja eri toimijoiden välistä yhteistyötä.

Yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi voidaan hyväksyä oikeuskelpoinen yhteisö, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen. Kannattajajäseneksi voidaan hyväksyä oikeuskelpoinen yhteisö sekä henkilö, joka haluaa tukea yhdistyksen tarkoitusta ja toimintaa.

Voit hakea Warkauden seudun sosiaali- ja terveysjärjestöt ry:n jäsenyyttä alla olevalla liittymislomakkeella tai vapaamuotoisella hakemuksella. Yhdistysten jäsenhakemuksiin liitetään

• hakijayhdistyksen hallituksen päätös (pöytäkirjaote) liittymisestä jäseneksi ja
  • yhdistyksen säännöt.

Liitteet voi liittää hakemuslomakkeelle tai toimittaa sähköpostilla tai kirjeenä yhdistystalo Warikolle (yhteystiedot). Hakemus käsitellään liitteiden toimittamisen jälkeen. Jäsenhakemukset käsittelee ja uudet jäsenet hyväksyy Warkauden seudun sosiaali- ja terveysjärjestöt ry:n hallitus.

Liittymislomake

Haen

Liity jäseneksi

Varkauden seudun sosiaali- ja terveysjärjestöt ry:n jäsenyys mahdollistaa tilojen käytön lisäksi osallistumisen koulutus- ja yhteistyötilaisuuksiin, yhdessä toisten sotejärjestöjen sekä ammattilaisten kanssa. Tarjoamme myös neuvoa ja opastusta yhdistystoiminnan järjestämisessä.