Seppä-työhönvalmennushankkeen esittely ja yhteistyömahdollisuuksien kartoitus

Osana Seppä- hankkeessa suunniteltua sote-projektin (hoiva- ja kotiapu) toteutusta Varkaudessa, haluaisimme lähteä kartoittamaan sosiaali-  ja terveysalan yhdistysten kanssa yhteistyömahdollisuuksia asian tiimoilta.

Hoiva- ja kotiapuprojekti käynnisteltiin Seppä- hankkeen aloitteesta viime kuun vaihteessa (maahanmuutatajapainotuksella). Yhteistyöhön kumppaneiksi ovat toistaiseksi lähteneet Varkauden kaupungin kotihoito, Savas-säätiö, Amos-hanke, Pohjois-Savon TE-toimisto sekä Sakky. Haluaisimme laajentaa hoiva- ja kotiapuprojektia niin, että se kattaisi myös kantasuomalaiset valmentautujamme ja yhteistyöverkostoina mahdollisimman monet teistä yhdistyksistä.

Käytännössä tarjoamme apukäsiä tekemäänne arvokkaaseen työhön avustaviin työtehtäviin, olivatpa ne sitten mitä hyvänsä (kartoitetaan niitä mielellään yhdessä 16.12.). Olisimme kiitollisia mahdollisista työkokeilupaikoista/ palkkatukipaikoista, joita voisimme valmentautujillemme tarjota työllistymisen edistämiseksi. Paljon olemme hienoja asioita jo hankkeessa saavuttaneet ja uskon, että mahdollisen yhteistyömme myötä huikea matka jatkuu!!!

Toivottavasti nähdään torstaina 16.12. Warikolla!!!

Katja Troyano                                                        Marika Huttunen
Työhönvalmentaja                                                Projektipäällikkö/ Työhönvalmentaja

Seppä-Työhönvalmennus                                    Seppä-Työhönvalmennus