Warikon Olkkari

To 9.2. klo 17.-19.00 Ystävänpäivän etkot! Mennään keilaamaan Varkauden keilahallille, keilaamisen jälkeen juodaan kahvit kera pikkusuolaisen. Ilmoittautumiset ma 6.2. mennessä sähköpostilla info@warikko.fi tai puh. 044-976 2256.

Ti 14.2. klo 12-14.00 vietämme ystävänpäivää Yhdistystalo Warikolla! Nautitaan suklaata ja vaahtokarkkeja, pelataan vaikkapa bingoa! Tervetuloa mukaan!

To 9.3. klo 16.30 aloituskahvit ja iltapalaa. Klo 17-18.00 katsomme yhdessä Omaishoitajaliiton järjestämän hyvinvointiwebinaarin Lempeämmän katseen tiellä - voimauttava valokuva. Luento pohjautuu Minna Savolaisen valokuviin ja tarinoihin. Webinaarin jälkeen on aikaa santsikupille kahvia ja Elämäni värit -harjoitukselle. Iltaan voi osallistua myös Teams-yhteydellä. Liitythän linjoille klo ajoissa jo klo 16.45. Ilmoittautuminen 6.3.2023 mennessä tarjoilua ja materiaaleja varten. Teamsiin osallistuville lähetämme ohjeet materiaalin varaamiseen (tarvitaan paperia ja värikynät). Tarkemmat tiedot webinaarista löydät netistä: Hyvinvointiwebinaari: Lempeämmän katseen tiellä - voimauttava valokuva - Omaishoitajat ry. Elämäni värit - NLP Mieliharkan ohjaa Sirpa Jyräs-Ikonen, Harjoituksen ohjeet kotiin viemisiksi. Lämpimästi tervetuloa lempeän katseen äärelle!

To 13.4. klo 17.-19.00 pelataan Elämäni biisi -kaveripeliä Warikolla. Elämäsi biisi on se musiikkikappale, joka merkitsee sinulle todella paljon tai siihen liittyy joku muisto tai tarina. Ilmoittautumiset ti 11.4. mennessä osoitteella info@warikko.fi tai puh. 044-976 2256. Kerro samalla elämäsi biisin nimi, niin etsimme sen valmiiksi soittolistalle. Tervetuloa mukaan!

Ke 10.5. klo 17-19.00 Unelmien liikuntapäivä. Tutustumme Wanhaan Warkauteen ulkoilun merkeissä.

Ma 29.5. klo 14.00 Vapaaehtoisten virkistyspäivä Puurtilan seurakuntakodilla.  Ilmoittautumiset ma 22.5. mennessä sähköpostilla info@warikko.fi tai puh. 044-976 2256, että tiedämme varautua ruokailujen suhteen.