Kesätyö tarjolla 15-17-vuotiaalle!

25.3.2020

Pohjois-Savon Osuuspankki tarjoaa sadalle 15-17-vuotiaalle nuorelle kesätöitä OP:n piikkiin. Yhdistystalo Warikolla nuori pääsee suunnittelemaan ja toteuttamaan Vekara-Varkaus -työpajaa.

Yhdistystalo Warikolla nuori pääsee mukaan suunnittelemaan ja toteuttamaan Vekara-Varkaus -työpajaa kesäkuun kahdella ensimmäisellä viikolla. Warikon työpajassa huvitellaan roolivaatteisiin pukeutumalla.

Tehtävissä huomioidaan hakijan oma osaaminen ja harrastuneisuus. Kerro meille, millaisia ideoita ja taitoja sinulla on Vekara-Varkaus -työpajaa ajatellen!

Jos käykin niin, että Vekara-Varkaus ei toteudu, nuori pääsee auttamaan meitä viestinnässä ja liikkeen lisäämisessä yhdistystalo Warikolla.

Lisätiedot ja hakemukset 19.4.2020 mennessä: info@warikko.fi, puh. 044 9762 256/ Heidi Hartikainen (puhelut ma-pe klo 9-15 välillä). Haastattelut viikon 17 aikana tarvittaessa etäyhteyden välityksellä.

Lisätietoja Kesäduuni OP:n piikkiin -kampanjasta sekä muut tarjolla olevat kesätyöt: