Tukea vapaaehtoistoiminnan kehittämiseen

1.3.2022

Haluatko uusia vapaaehtoisia yhdistyksenne toimintaan? Warkauden seudun sosiaali- ja terveysjärjestöt ry (Wastery) järjestää yhdessä Warkautelaiset ry:n kanssa kaikille avoimen ja maksuttoman koulutuksen uusien vapaaehtoisten innostamisesta mukaan toimintaan. Koulutus järjestetään torstaina 17.3.2022 klo 17-18.30. Lisätietoja koulutuksesta ja ilmoittautumisohjeet https://www.yhdistystalowarikko.fi/tapahtumat/koulutus-hyvaa-vapaaehtoistoimintaa/ . Koulutus on maksuton.

Lisäksi vapaaehtoistyo.fi -palvelu järjestää kaikille avoimia, maksuttomia koulutuksia keväällä 2022:

Ke 16.3.2022 klo 13-15 Rekrytointi ja sitouttaminen, Yhteistyö ja organisointi vapaaehtoistoiminnassa, Vapaaehtoistyö.fi-verkkopalvelun esittely

Pe 29.4.2022 klo 9:30-11:30 Mihin vapaaehtoisia tarvitaan, Vapaaehtoistoiminnan hyvinvointivaikutukset, Vapaaehtoistyö.fi-verkkopalvelun esittely

Ke 11.5. klo 13-15 Rekrytointi ja sitouttaminen, Yhteistyö ja organisointi vapaaehtoistoiminnassa, Vapaaehtoistyö.fi-verkkopalvelun esittely

Ilmoittautumiset vapaaehtoistyo.fi -koulutuksiin tästä.