Warkauden seudun sosiaali- ja terveysjärjestöt ry:n sääntömääräinen syyskous tiistaina 12.12.2023 klo 18.00

11.10.2023

Warkauden seudun sosiaali- ja terveysjärjestöt ry:n sääntömääräinen kevätkokous pidetään keskiviikkona 12.12.2023  klo 18 alkaen yhdistystalo Warikolla, Ahlströminkatu 22, Varkaus. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Kahvitus alkaa  klo 17.30.

Äänioikeus kokouksessa on äänioikeus varsinaisen jäsenen nimeämällä edustajalla valtakirjaa (liitteenä) vastaan. Kannatusjäsenillä on puhe- ja läsnäolo-oikeus. Etäosallistuminen kokoukseen on mahdollista osallistua Teamsin välityksellä. Teams-yhteys avautuu 15 minuuttia ennen kokouksen alkua, jolloin voit testata yhteyden ja laitteittesi toimivuuden. Osallistumislinkki lähetetään edellisenä päivänä sähköpostiin heille, jotka ovat ilmoittaneet osallistuvansa etänä.